tisdag 4 mars 2008

Sony Showroom

Kawaii!
När jag för några veckor sedan besökte Sonys Showroom i Ginza i sällskap med några av Volvo-svenskarna på plats i stan, fascinerades vi av diverse gulliga prylar, och utropade "Kawaii!" (gulligt!) med jämna mellanrum. Mest imponerad blev jag såklart av min egen modell, Sony Vaio CR21S/P, som fanns i alla möjliga färger och former. Nog för att jag har en rosa...men hur kawaii vore det inte att ha en vacker konstnärsillustration på sin dator?
Tyvärr går datorn på bilden nedan inte att köpa, det kunde man förra året...


Skitläcker design - jag är lite sugen på ett nytt cover.

Livekamera kopplad till en stoor tv och vi passar på att spegla oss i glansen.


Min kära rosa Vaio (inte den i ormskinn - den är inte kawaii).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar