söndag 20 december 2009

Yes, yes, yes!


Yes. Yes. Yes. Det går bra nu!
Jag blev så glad när jag i fredags äntligen fick samtalet med mitt efterlängtade jobb hemma i Göteborg. Wiiii!
Skulle gärna jobba i Tokyo också, men det sparar jag tills om några år...

Nu är det alltså dags att köpa min nya kamera. Och som jag velar. Utbudet är enormt och min hjärna försöker absorbera all information. Det är ingen idé att jag berättar vilken modell jag funderar på just nu (för ja, jag har bytt till en tredje...). Så vänta och se bara!

2 kommentarer:

  1. Grattis MLK!

    Fortsätt sprida positiva vibbar och ta fina foton!

    Tack för senast

    AK

    SvaraRadera
  2. Tack!!!

    Absolutely. Kan man ha det bättre i Tokyo? Tre veckor kvar på semestern och ett grymt jobb där hemma? :)

    SvaraRadera