tisdag 1 december 2009

Jag är i Tokyo för att gå på bio såklart

Snart ska jag gå på bio med Jonas. Undrar om det finns popcorn.

Jag har bara varit på bio en gång tidigare i Japan. Det var knäpptyst i salongen. Inget prasslande med godispapper. Inget popcorn-tuggande. Tyst som i graven. Jag kunde höra mina egna andetag.
Bion vi ska gå till idag hoppas jag är lite mer anpassad till mitt västerländska leverne - jag pratar gärna högt med den som sitter bredvid, testar ringsignalerna på min mobiltelefon och kastar popcorn i huvudet på folk framför.

Jag vill se Inglorious Basterds. Den går på bion vid Roppongi Hills.




3 kommentarer:

  1. Se den, den är jättebra! kram kram på dig

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Aaaaah, den var ju sjukt brutal.
    Det gillade jag inte så mycket alltså, i am sorry.

    SvaraRadera