söndag 15 mars 2009

Helikopter över Tokyo i solnedgången

Fredrika och jag satte ihop en liten filmsnutt av helikopter-turen.

Gaaaah! Det har varit en helt underbar dag med strålande sol. Tur för oss, för denna kväll hade vi en helikoptertur inbokad. Vi flög en kvart över Tokyos skyskrapor, korsade Sumida river, spottade Rainbow Bridge och inte minst, vi såg Mount Fujis topp sticka upp bland molnen på den rosa himlen. Det var verkligen en härlig upplevelse som kan rekommenderas den som besöker Tokyo, kika in på Excel Air. Och prisvärt var det också.










4 kommentarer:

  1. Får man vara fräck nog att fråga vad helikopterturen kostade?

    SvaraRadera
  2. Wow, det var riktigt fina foton det. Grattis!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jesper: Priserna ligger mellan 5000-20000 yen. Turen vi tog 15 min i solnedgången kostade 9500 yen.
    Kolla in hemsidan som jag länkar till i texten för mer info!

    Martin: Tack!

    SvaraRadera
  4. Raimo P-Ikea Bäckebollördag, 27 februari, 2010

    Hej! Marie-Louise ..

    Det ser vädligt trevligt ut .. Men jag har höjdskräck ... Få se om jag tar mig upp i de blå ...

    SvaraRadera