fredag 11 april 2008

The Power of Blogs - Anders nyhetsbrev


Min handledare Anders Karlsson skriver nyhetsbrev från Tokyo varje månad som publiceras på itps.se. Så här skrev han i mars månad:

"I förra nyhetsbrevet skrev jag om japaner som bloggar. Själv har jag inte börjat. Bloggar gör dock vårt kontors praktikant Marie-Louise. Lite skoj tyckte jag nog det var att googlar man på ”Reinfeldt Japan” så hamnar Marie-Louise blogg som den första sökträffen. Så ifall Reinfeldt, likt sin franske kollega Sarkozy,har en person anställd som ska kolla ministerns digitala avtryck på nätet, så kanske vår statsminister hittar japantips hos Marie-Louise!"

Lite kul omnämnande tycker jag!

1 kommentar:

  1. Hej Marie-Louise!

    Fy fan vad kul! Laikan är go' som fan. Hur länge har du varit i Tokyo? Är du kvar till H&M-butikerna öppnar?

    SvaraRadera