fredag 9 april 2010

Så var jag framme igen.

Landat. Landad. Försenad men framme.
Hur typiskt är det inte när man redan har knappt om tid i Tokyo, så blir ens plan inställt, vilket försenar resan med 24 timmar och tiden blir ännu knappare.

Landade i tisdags, och har en grym rutin på det här med att skaka av mig jetlag. Har inte alls varit jetlaggad denna resa. Grymt.
Nåväl, nu är jag här på plats i mitt kära Tokyo. Sakura blommar än och till och med solen skiner ibland.

Jag har inte hunnit blogga för det är ju tusen saker som ska hinnas med. Ramen två gånger. Sushi en gång. Jonas-häng och kompis-häng. Akiko och jag ska träffas och planera, planera, planera. Vi har ett litet Tokyo-projekt på gång.

Ja, just det. Se upp för ett sakura-album inom kort. Såååå kawaii.


1 kommentar:

  1. Åh, va kul att du äntligen är framme! Ser fram emot bilder. Har bara varit i Tokyo under sommaren (två gånger) och vintern (en gång) så jag har tyvärr inte fått uppleva Hanami. Måste vara helt ljuvligt!

    SvaraRadera