söndag 4 april 2010

Nu lyfter jag snart...


...för nu är det snart dags för min femte tur till Tokyo.

Jag längtar tills jag landar på Narita, plockar upp min resväska på bandet, passerar genom tullen där de kommer kolla mitt pass och fråga vad jag ska göra i landet.

Holiday, ska jag svara. Holiday.

Lyx, lyx, lyx att åka till Tokyo och umgås med alla jag tycker om. Jonas, Akiko, Jenny, Nori, Jesper, Sandra, Rim, Ida, My, Erik... listan slutar där för annars hinner jag inte med flygbussen. Men såklart hoppas jag på att hinna träffa alla andra också.

Hejdå Sverige. Tadaima Tokyo!


2 kommentarer:

  1. Hej!

    Hoppas att flygresan har gått bra. Jag antar att du är ute på stan, insuper Tokyo och årets sakura.

    Här hemma är det typiskt Gbg-väder... Saknar dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Freddie!

    Kramar på dig, saknar dig. När jag kommer hem fyller du snart år, jag längtar till din fest. :)
    Kram

    SvaraRadera