fredag 31 oktober 2008

Äntligen, äntligen!

Jippie!!!!!!

Sannolikheten att jag åker till Tokyo i vår ökade avsevärt när jag i onsdags fick ett stipendium för att skriva min D-uppsats i Japan. Tillsammans med min kompanjon, tillika studiekamrat och goda vän, Fredrika intar jag Tokyo någon gång när Shinjuku Gyoen börjat grönska och körsbärsblommen slår ut.

Fantastiskt att det blir av. Japan igen. Jag tror jag måste börja planera redan nu. Och beställa egna visitkort. Och japanska, vilken tur att jag läser det vid sidan av. Det är dags att lägga på ett kol även där!

3 kommentarer:

  1. Stort grattis! Vad roligt! Ser fram emot att träffa dig i vår.
    Många kramar
    My

    SvaraRadera
  2. Grattis, va kul! Du får komma upp och säga hej till oss på ISA! / Martin K

    SvaraRadera
  3. Ja, visst ska det bli kul!
    Och Martin, troligen kommer jag sitta vägg i vägg med dig - igen, så det blir flera fredagsfika!

    SvaraRadera