lördag 11 oktober 2008

Blogg-paus

Ibland har man annat för sig än att blogga...så är det. Därför har det stått stilla här ett tag.

MEN, jag har varit upptagen med att söka stipendier för att komma tillbaka till Japan i vår. Planen är att jag ska skriva min D-uppsats där och det lär handla om Hållbar stadsutveckling.

Mellan skola, jobb, regn och rusk saknar jag förstås Japan. Men inte lika intensivt som förut.
Jag blir dock påmind om Tokyo titt som tätt. Finansiell kris i världen och Nikkei Index har fallit brutalt, jag ser Toyota Aygo överallt, dessutom sitter jag just nu i ett hem med inte mindre än tre Sony-prylar inom 3 meter.
Nedan en nostalgibild från när jag träffade Mario själv i Japan. Jag var ett av hans största fans för närmare 15 år sedan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar