onsdag 15 april 2009

En svenskas betraktelser i Tokyo

Innan jag flyttade till Tokyo första gången (men förhoppningsvis blir det fler turer), tidigt förra året, så googlade jag förstås runt efter information om världens största stad i jakt på tips, fakta och annat smått och gott inför mitt stora äventyr. En av de första bloggarna jag stötte på var Lindas Tokyo Tidbits, där jag fastnade direkt. Bloggen är informationsrik, välarbetad och skriven på ett väldigt bra sätt. Inte särskilt förvånande är att hon också arbetar som journalist. Linda har bott i Tokyo i omgångar och man kan nog säga att vi numera delar samma stora intresse för denna galna stad som vi båda bloggar om från varsitt håll. Numera bloggar Linda på RES och just idag bloggade hon om mig under rubriken "En svenskas betraktelser i Tokyo".

Vilken ära!



Klicka på bilden för att komma till Lindas blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar