torsdag 25 mars 2010

Emellefoto.se

Dörrarna öppnades idag till min nya fotoblogg och hemsida emellefoto.se. Nu är det gjort, företaget startas inom kort och jobben börjar rulla in (hoppas jag). Jag har alltid älskat att fota och varför inte göra något av det? Den första person som ställde mig den frågan var, hör och häpna, Christer Fuglesang. Det var i Tokyo våren 2008 och jag hade varit hans personliga fotograf under ett antal dagars studiebesök på diverse japanska rymdorganisationer...

Så här är jag, två år senare, utbildad ekonom, fast anställning på ett av Sveriges största företag - och fotograf. Kombinationen känns bra!

Idag la jag upp ett bildgalleri med foton från Tokyo på hemsidan. Ni som är vänner med mig på facebook har sett dem förut, en del har jag också lagt ut här på bloggen. Ni andra, enjoy!

(Och behöver någon en fotograf...hojta till!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar