fredag 8 januari 2010

Tack Rim

Åh, vad glad jag blir när fantastiska Rim skriver så fint om mig!
Detta har jag rippat rakt av från hennes blogg, så att ni ska se vad jag menar.
Det är alltså Rim som svarar på frågorna och jag som kommenterar.

11. Bästa köpet? I klädväg: Rosa tyllkjolen. I övrigt: Kurt Halsey-tavlan.

Kommentar: Jag blev ju själv kär i Rims rosa tyllkjol och fick till och med lov att prova den på.

18. Hur tillbringar du julen? Fotopromenad i Harajuku med Marie-Louise och Jonas och sedan middag i Shinjuku på 52:a våningen med dem och ett gäng trevliga människor jag aldrig träffat förut.

Kommentar: Jag tillbringade julen på precis samma sätt som Rim och fotopromenad var det bästa någonsin. Middagen likaså.

32. De bästa nya människorna du träffade? Träffat många fina, nya människor, främst inom H&M, men några som verkligen sticker ut är My och Marie-Louise, bloggerskorna.

Kommentar: Vad roligt att jag och My får sticka ut som några av de bästa nya människorna. Det är härligt tycker jag. Tack världens snyggaste Rim, du sticker också ut!

Vad härligt det är med ny vänskap, inte sant?
Och Rim, jag är hemskt ledsen att du inte är här i Tokyo när jag ska ha fest ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar